Cilj kolegija je razviti  kompetencije studenata u  primijeni  menadžerskih alata u  rješavanju problema i ostvarivanja poboljšanja  iz područja operacijskog menadžmenta.
Ishodi učenja su:
1.    razumjeti i argumentirati odabir menadžerskih alata u rješavanju konkretnih problema; 
2.    razviti kritičko razmišljanje pri pripremi izrade vlastitog projekta
Sadržaj kolegija:
1.    Upravljanje operacijama i lancima opskrbe
2.    Strategija i održivost
3.    Dizajn proizvoda i usluga
4.    Strateško upravljanje kapacitetima
5.    Analiza procesa
6.    Oblikovanje posla i mjerenje rada
7.    Proizvodni procesi, raspored postrojenja,  uslužni procesi i analiza redova čekanja  te procesi zdravstvene skrbi  (odabrane teme)
8.    Kvaliteta  (odabrane teme )
9.    Globalna nabava
10.    Lokacija, logistika i distribucija
11.    Vitki i održivi lanci opskrbe
12.    Upravljanje potražnjom i predviđanje
13.    Planiranje prodaje i operacija 

Kroz kolegij se nastoji ujednačiti i unaprijediti temeljna informatička znanja kroz poznavanje osnovnih elemenata informacijskog i računalnog sustava. Studenti trebaju prepoznati primjenu i funkciju osnovnih elemenata informacijskog sustava u poslovnom okruženju te razumjeti njihovu povezanost s računalnim sustavom. Isto tako će razumjeti i moći opisati princip rada školskog računala na razini pojedine logičke cjeline te kategorizirati sistemsku i aplikativnu programsku potporu. Na pragmatičkoj razini osigurat će se vještine primjene računala u rješavanju poslovnih zadataka, odnosno izradi elementarnih korisničkih aplikacija.

Digitalizacija, suvremene IK tehnologije, a naročito umjetna inteligencija, prožima gotovo sve aspekte poslovanja i njen napredak je iznimno brz. Savladavanjem ovog kolegija steći ćete teorijska i praktična znanja o prirodi, pravilnostima i problemima funkcioniranja poslovne organizacije u procesima transformiranja digitalnog poslovanja primjenom umjetne inteligencije (UI).