Cilj je predmeta upoznati polaznike sa sustavnim pregledom pojmova, spoznaja i istraživanja iz područja motivacije, posebice u području učenja i poučavanja, te motivacije za rad. Poseban naglasak stavlja se na primjenu teorijskih spoznaja psihologije motivacije u svakodnevnom životu i profesionalnoj praksi sudionika odgojno-obrazovnog procesa s ciljem ostvarivanja njihove dobrobiti i uspješnosti u osobnom i profesionalnom životu.

Preporučiti alternativne izvore financiranja aktivnosti odgojno-obrazovne ustanove, uz primjenu suvremenih teorija i alata upravljanja sponzorstvima, donacijama i prikupljanja sredstava (fundraisinga). Identificirati i usporediti osnovne koncepte i teorije te predložiti prikladne alate i taktike odnosa s javnošću.  

Nakon svladanog kolegija, studenti će moći uskladiti poslovanje odgojno-obrazovne ustanove s zakonskim okvirom, znati će protumačiti financijska izvješća i donijeti poslovne odluke temeljem njih te će moći učinkovito implementirati ICT u radu školu.

Cilj kolegija jest naučiti polaznike koji sve osobni (motivacijski, kognitivni i emocionalni) i kontekstualni uvjeti djeluju na proces samoregulacije učenja i poučavanja, kao ključnu odrednicu uspješnosti procesa učenja i poučavanja, ali i temeljnu generičku vještinu nužne za cjeloživotno učenje. Pri tome naglasak će biti stavljen na ulogu ravnatelja u poticanju razvoja samoregulacijskih vještina kod učenika i nastavnika.

Studenti će nakon svladanog kolegija moći identificirati kompleksne menadžerske probleme u upravljanju odgojno-obrazovnim ustanovama i ljudskim resursima te predložiti odgovarajuća rješenja.

Cilj kolegija je upoznati polaznike s postizanjem i održavanjem kvalitete u odgojno-obrazovnom radu te im osvijestiti važnost različitih aspekata tog kompleksnog procesa (vrednovanja, istraživanja, kontinuiranog profesionalnog usavršavanja i sl.) u svrhu poticanja razvoja kulture kvalitete među svim dionicima odgojno-obrazovnog rada.